söndag 19 juni 2011

FYYYYY FAN VA JAG ÄR BRA!

Jo, jag tog studenten den 10 juni och den har satt sina spår. Onsdagen innan var det skumparty vilket resulterade i att man gick runt blöt i ca 3 timmar och därav har jag dragit på mig en, återigen, ordentlig förkylning. Det är inte fören nu som den är på väg bort. Jag har hostat de gamla pensionärerna på ålderdomshemmet jag jobbar på rakt i ansiktet utan att kunna kontrollera det...

Idag är det redan EN VECKA sen studentbalen och den bästa veckan i mitt liv! Otroligt... men sant. Så nu sitter man har, i och för sig inte arbetslös, men i augusti bli jag det och det börjar mitt au pair arbete på riktigt. Praktik på dagis/förskola/skola/fritids är det som gäller, för nu vill jag iväg :D
Köss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)