söndag 13 november 2011

Drömmer mig bort ett tag..

Idag har jag en sån där drömma-mig-bort-dag. Igår var jag på Kunskap och Framtids-mässan i Göteborg (typ högskolemässa, fast med massa olika utställare). Där fick jag ju massa broschyrer som jag bara försvinner in i när jag sitter och bläddrar. Önskar att jag var vrölrik så att jag bara kunde sticka nu, idag. Men icke. Det är bara drömmar för tillfället. Men vill bara iväg och lära mig språk, läsa en kurs eller gå på universitet eller högskola utomlands. Bara jag slipper kalla och gråa Sverige ett tag. Vill testa vingarna och se mig om i världen innan jag bestämmer mig för vart jag vill leva och bo..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)