söndag 29 juli 2012

The Boss will always be The Boss

Fredagskväll. Bästa kvällen i mitt liv. Går fortfarande med ett stort leende på läpparna. Kommer vara i eufori ett bra tag, tills jag fattar att det verkligen var han på scenen. Vi kom in i första fållan och behövd inte stå och trängas med alla andra. Sen var det ju bara ett plus att scenen hade ramper ut på sidorna så han bara var ett par tre meter från oss. Herregud. Vet inte vad jag ska säga. Älskar den mannen, den 62-åriga mannen med en sjuhelsikes energi. Han orkar mer än vad jag själv gör.. Haha. Men man såg att han körde på ordentligt när hans ljusblå skjorta så småningom blev mörkblå.

The times are tough now, just getting tougher
This old world is rough, it's just getting rougher
Cover me, come on baby, cover me
Well, I'm looking for a lover who will come on in and cover me
Promise me baby you won't let them find us
Hold me in your arms, let's let our love blind us
Cover me, shut the door and cover me
Well, I'm looking for a lover who will come on in and cover me






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)