onsdag 7 november 2012

G'Obama G'Obama!

Äntligen är valet gjort. Jag började tvivla precis innan röstningen drog igång, men sen somnade jag och tänkte inte mer på det förren jag vaknade vid 03.00 och var tvungen att kika läget. Sen vaknade jag vid lite innan 06.00 av att mamma och pappa gick upp och så klart checkade jag att allt gått som det skulle. Och visst hade det gjort det! Är så glad att Obama vann! Förhoppningsvis blir det fyra fortsatt bra år för USA och resten av världen. Hur kan han förresten prata och kunna allt utan till (eller spånar han bara fram ett vinnartal????). Kolla om ni inte sett det, det är kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)