lördag 29 oktober 2011

Saturday Night Fever

Äntligen är det fredag och helg (fast det känns i och för sig alltid som helg för mig..) och det blir en kväll med partyparty hos Sofie! Skönt att bara få komma bort från huset och ha kul.
Idag blev det en tur in till Skövde, med tanken att säga upp mitt abonnemang på mobilen och kika på en iPhone 4S, men icke. Var där tjugo minuter efter stängning så det blev ju inget med det. Vandrade istället omkring och införskaffade lite (o)nödvändigheter och hittade äntligen en iPod (för 500:- !!!!!) på Elgiganten. Så nu kan jag lyssna på musik igen på bussen :) GLAD

Älskar mina nya kläder jag köpte hääromdagen, som jag tänker ha ikväll! Tröjan från Cubus och byxorna från Gina Tricot. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)