onsdag 1 februari 2012

Framtiden

Jag älskar att jag vet vad jag vill göra med min framtid, det är tillfredsställande. För ett år sedan var jag väldigt osäker, då gick tankarna mest "jag vill åka som au pair, men vad tusan ska jag göra när jag kommer hem?". Nu vet jag att au pair är vad jag jobbar för in the moment, om jag så stannar ett eller två år i USA. Men det huvudsakliga är vad jag vill göra när jag kommer hem. Då vill jag catcha up med min familj och mina vackra vänner sen är det nya äventyr som lockar. Jag vill jobba som någon slags reseguide i utlandet, typ Spanien, Italien, Grekland eller liknande (eller allihop). Älskar att resa och upptäcka nya ställen och framför allt - kulturer. Underbara historia :)


Tänk att få se detta varje dag, en klarblå himmel, ett hav att bada i och värme



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)