torsdag 22 mars 2012

Three days to go

Sitter och garvar åt vad som måste vara en av världens fulaste sedel - Ungerska 1000 HUF:aren. Haha!! Ska bli skönt att, om än bara för tre nätter, åka utanför Sveriges gränser. Och sen gör det ju absolut ingenting att man har ett hemskt gött sällskap i form av en dam vid namn Emma, aka. Pärsschon. Budapest it will be, och nice väder där det kommer ligga runt 18-19 grader. Men känns samtidigt lite fel att lägga sig på ett spa/bada termalbad när det är så varmt ute.
Och för övrigt har det varit en fantastiskt vacker och varm dag här hemma också, nu njuter jag för fulla muggar. Får vara så här varm fram till sommaren nu. Har inhandlat en gigantisk resväska till min kommande resa. En stor, rosa, plastig som det är 360 graders-hjul på :D Älskar dem! I höstas på kryssningen släppte jag inte väskan ifrån mig, den är så skön att rulla. och lätt. och alldeles underbar.. Nä, men hemskt nöjd, riktigt kap också - 324, 50 kr (halva priset <3) på Rusta.

Ciao Ciao!

Snyggve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)