måndag 5 mars 2012

Väntan

Har lämnat ut min först Childcare Reference idag till praktiken, så nu får vi se hur långt tid det tar innan de lämnar tillbaka den. Befarar att jag kommer att få tjata på dem. Det går ju inte fort i vissa lägen där. Allt är rörigt, men men.. De är sköna så hoppas att de förstår att jag vill ha den snarast! Ska lämna ut två till sen såååå äre bara att köra :D
Har skrivit ut massa nödvändiga informationsblad nu så nu ska jag nog ha koll på det mesta. Det skönaste är att Host Family Letter är klar (brevet till värdfamiljen). Det blev som en extremt lång och egoistisk uppsats där allt handlar om vad jag gjort och vad jag är bra på. Nu är det bara att uthärda väntan återigen..

4 kommentarer:

  1. Är det bara referenserna kvar nu innan du är klar med det som ska vara klart inför intervjun? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men jag är bara förvirrad av alla referenser som ska in just nu känner jag.. Tre olika referenser! Sen är det ju den lilla parentesen som heter budget ;) Annars är det på rätt spår! Hur går det för dig?

      Radera
  2. Det går nog bra ska du se :) Jag är godkänd till programmet och är nu i matchningsprocessen, så väntar på att någon familj ska höra av sig. Vill att dom ska höra av sig nuuu! :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kommer snart få massa familjer, det är bara den där väntan som är sååå seg! Har fixat 1 av 3 referenser idag. Känner framgången :P Såg att du också hade en blogg - tummen upp!

      Radera

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)