torsdag 26 april 2012

Framsteg

Idag har jag äntligen fått tummen ur den berömda kroppsdelen och scannat in betygspapper från gymnasiet, körkortet, referenspapper och Cambridge Diploma-pappret på min Au pair-sida. Äntligen! Ska bara få en referens som min moster just nu innehar, ska hämtas i helgen, sen så kan de granska och förhoppningsvis får jag komma på intervju så jag kan bli godkänd snart i Au pair-programmet. Allt tar ju sådan tid, så hoppas att det jämnar ut sig lite nu för det har varit förstoppning ett tag nu medan jag gjort min praktik. Ville bara uppdatera de intresserade :)


2 kommentarer:

  1. Vad kul för dej :D Nu är de inte så långt kvar då asså! Gud vad man kommer sakna dej sen kvinna!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch, säg inte så! Jag kommer sakna ihjäl mig själv som det är :P Men du får sparasparaspara så du kan komma över!! <3

      Radera

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)