söndag 20 maj 2012

22 grader celsius och ensamheten som kryper fram

Det är när ens vänner helt plötsligt lämnar en som man förstår vad de betyder för en. Plus att det är nu man inser hur jag själv kommer reagera när det är väl jag som sätter mig på planet och lämnar landet. Idag lämnade en av mina bästa vänner landet för att inte återvända förrän till hösten. Det hela gick på tre dagar, så har inte hunnit smälta det riktigt än. I fredags hade vi lite myskväll och igår var det en sista utgång. Hade jag varit hemma när hon kommer hem i september/oktober hade det inte varit lika svårt, men nu när jag inte vet när jag kommer få träffa henne nästa gång blir det jobbigare.. Men jag och tjejerna har pratat om att åka och hälsa på henne i slutet av sommaren, så får trösta mig med det :P

Fortsätter kvällen med chips (som jag aldrig någonsin äter annars), dip och På Spaning med Bridget Jones.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)