tisdag 7 augusti 2012

Chicago - I'm coming

Efter drygt två månaders tid i matchningsprocessen och efter sju matchningar, har jag äntligen funnit min familj. Till slut. Det tog två dagar och ett telefonsamtal och ett Skype-samtal. och det blev en familj boende i Chicago med två barn, pojke  4 år och flicka 10 månader. Är så himla glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen, och har heller inte fattat det än. Det enda som får mig att på något sätt ana att något ska hända är att jag åker om en månad. Den 10 september lyfter jag från Landvetter mot destination New York. Men nu får jag eld i baken - mycket som ska fixas och ordnas!




5 kommentarer:

  1. Josefine Samuelsson7 augusti 2012 kl. 14:12

    Så roligt för dig, vilket kanonår du kommer att få! Stort grattis till familjen!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS :D:D:D Åh de ska bli så kul att få följ din resa :D
    jag vill gärna se bilder på ditt rum sen :D

    SvaraRadera
  3. Hej, Amanda! Jag tittade in på din blogg av en slump och ser att du också skall åka från Landvetter den 10:e September! :D Vad kul! :D Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt :D Då ses vi garanterat på Landvetter!

      Radera

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)