måndag 13 augusti 2012

Stormen efter lugnet (tvärtom mot vad det ska vara)

Dålig p åatt uppdatera, men händer inget speciellt mer nu förrän visumet är klart. Väntar fortfarande på mitt Placement Pack som ska komma på posten senast onsdag. Har dock varit på röntgen och röntgat lungorna för att se så jag inte har tuberkulos. Jag har fullt upp, är grymt stressad och vet inte vart jag ska fortsätta utan mitt Placement Pack. Men det släpper så småningom. Största anledningen till stressen är nog att jag ska bort den 17-25 aug till Mallorca (bokat för ett bra tag sen) och hälsa på en kompis som jobbar där. Där försvinner en veckas tid. Men hjälp vad kul det ska bli att få bara komma iväg till värmen och så :)
Men uppdatering kommer snart. Lovar.

Frid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)