fredag 30 september 2011

Bemärkelsedag

Igår firade jag att jag funnits på denna jord i 19 år på i stort sett bästa sätt. Kom hem från en övernattning hos min kusin och hennes familj i Falkenberg igår vi sjutiden på kvällen, så det var bara att slänga in kassarna från Ullared och försöka få lite sömn i kroppen, vilket jag inte fick, och sen var det bara att hoppa in i duschen och göra sig iordning för en sjuhelvetes utekväll med mina två vackra flickor. Vi tre fyller år inom loppet av exakt en vecka så vi firade ordentligt och kvällen slutade vi tjugo över fem på morgonen efter en av de bästa utgångarna!

Så nu ligger jag i soffan och försöker ta igen mig och ladda för kalas imorgon med hela tjocka släkten.
Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)