lördag 10 september 2011

Down by the seaside

Sitter hos min moster och morbror i Sveriges södraste spets och njuter av den enda semestern jag får den här sommaren (och det är egentligen inte ens sommar längre). Jag och mor tåg bussen till Skövde vid åtta igår morse och var framme i Malmö vid två-tiden så det flöt på riktigt bra. På vägen när kollade jag och mamma på filmen "Grown Ups" och vi grät av skratta så tyst vi kunde. Jag uppskattar verkligen kvalitetstid med mamma. Det är sällan man är ensam med henne i och med att hon jobbar, pappa jobbar och jag jobbar delvis. Då får man ses allihop när vi är lediga tillsammans.
Ikväll har vi badat i familjens bubbelbad och det var heeelt fantastiskt. Jag är fortfarande kokhet efter badet, jag som har aldrig har varma händer har nästan handsvett!!
Alldeles strax blir det kvällsmat - stekt kött, hasselbackspotatis och bearnaisesås = STORT HJÄRTA

Imorgon tar jag nog en promenad ner till stranden och känner på vattnet. Blir det så varmt som de lovat så blir det kanske, kanske ett dopp. Vi får se. Jag är ju en sånn fruktansvärd badkruka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)