lördag 17 september 2011

Trååååkigt!

När man är ledig på heltid (som jag skulle vilja kalla det) så finns det ytterst lite att göra hemma sju dagar i veckan. Börjar smått klättra på väggarna då jag igår storstädade hela mitt rum och flyttade om lite möbler.. Händer inte allt för ofta kan jag med en lätt underdrift säga! Det är bara ännu ett bevis att jag måste göra mer på dagarna. Så idag har jag varit inne i Skövde och shoppat. Det blev en röd ordentlig vinterjacka, den kommer verkligen att behövas då jag har hört att det ska bli ännu (!!) en rejäl vinter, som de två föregående. Sen blev det min älskade Neutrogena-rengöringstvål, heating protection och ett par CD-skivor som man heller inte köper allt för ofta.
Så nu blir det bara att njuta av kvällen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)