måndag 5 december 2011

11.12.05

Efter en dag ensam hemma sitter jag med en kopp te, tända ljus och jose gonzalez sjungandes i bakgrunden. Bara myser :) Håller fortfarande på med penecelinet jag fick för snart en vecka sedan, men jag vet inte om det hjälper. Kanske lite, men är inte säker. Sover fortfarande massor och är ofokuserad, snuvig, hostig och allmänt matt. Det är som att mitt huvud är som vanligt, men kroppen är utslagen.
I fredags var jag i Tidaholm och firade en kompis 20-års dag. Trevligt och skönt att träffa folk :D Inte allt för ofta känns det som, framför allt inte nu. Men i lördags kändes det i kroppen att man varit borta länge. Död fisk förklarar min sinnesstämning den dagen.
I övrigt har de senaste dagarna bestått av julklappsinslagning, lacka packet med sånt där rött kladd och skriva julrim (ja, jag fuskar och hittar mina på nätet.. men orkar inte sitta och rimma på kalsonger till pappa!). Har till och med varit så pass ambitiös att jag gjord sånna där klipp-och-klistra-själv julkort. De blev väl sådär måste jag säga..
Bilderna är från min tio meters promenad idag (till och från brevlådan)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)