fredag 16 december 2011

Musikhjälpen

Jag har i över ett dygn varit helt beroende av P3's radio/tv-program Musikhjälpen och funderar på hur tusan jag ska överleva ett helt år utan det sen! Så underbara människor som ställer upp på sånt här. Hade jag haft en miljon över hade jag lätt skänkt den. Men nu har jag ju inte det så får ju nöja med några sms-önskningar och en mindre summa. För att inte tala om pengarna så är ju programledarna Jason, Kodjo och Gina helt sjukt goa.
Det är sånt här man ska kämpa för. Alla har rätt till det som vi här uppe i nord tar förgivet, tyvärr. Jag uppmanar härmed alla att skänka pengar, summan är obetydlig, till sånna här viktiga projekt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)