söndag 11 december 2011

11.12.11

..och där var snön borta lika snabbt som den kom. Är 3,5 plusgrader ute och det är slask.. Hatar (seriöst), hatar slask! Dagen har varit lugn och imorgon bli det till att ringa om praktikplats på en förskola så att jag får ihop mina barntimmar. Skönt att göra något på dagarna också :)
På torsdag ska jag på återbesök till läkaren och se om jag är friskförklarad, eller om jag måste göra fler tester och äta mer penecelin. Svullnaderna på fingrarna är tack och lov bort så förhoppningsvis är det ingen framtida reumatism (man vet dock aldrig) utan hade med förkylningen att göra. På kvällen blir det, om jag får klartecken från läkaren, en liten fin och efterlängtad utgång!
Skönt att känna sig typ normal igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)