fredag 23 december 2011

Dan före Dopparedan

Har absolut noll julkänslor.. Tror det är för att man i år inte har något jullov att se fram emot. Men vare sig jag vill eller inte så är det julafton imorgon. Ska strax åka och hämta julmat, och nej vi gör inte vår mat själv längre - ingen pallar trycket som det är i affärerna som typ idag.
Schemat imorgon  ser i stort ut som följer:
09,30 - Uppgång
10,00 - Sitta och titta på granen (julklapparna)¨
12,00 - Moster, morbror x2 och kusin kommer
13,00 - Julbord (pappas ölköttbular är det viktigaste, skulle kunna leva på dom!)
15,00 - KALLE ANKA OCH HANS VÄNNER!! (och mammas hemgjorda julgodis)
16,30 - Tomten (jag) kommer och det är julklapps öppning och glögg/kaffefika
18,00 - Mot Binneberg och andra moster och morbror och kusinerna

Ja, det är väl min jul, typ. En hel dag med mys, kan det bli bättre?
Så nu önskar jag en riktigt
GOD JUL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)