tisdag 23 augusti 2011

Dragonfly i mitt hjärta

Kom i söndags hem efter tre dagar av kärlek.
Dragonfly Festivalen hålls varje år i en liiiiiten liten håla som heter Åsarp, cirka tjugo minuter utanför Falköping. Jag bara sprudlar av lycka och kärlek när jag är där. Atmosfären är av en annan värld. Andra året jag varit där och nu och andra året som jag är volontär. Det vill säga att jag har suttit i entrén och klistrat på band (läs: vaxat armarna på alla män, då tejpen fastnar på armarna) på alla människor som traskat in.
Det började med att det spöregnade från den stunden vi kom dit i fredags tills vi glatt cyklade hem till den hyrde lägenheten 10 min bort. Har nog aldrig varit så dyngsur, någonsin! Lördagen bjöd på delvis sol, men söndagen var kanonfin.

 Entréområdet med stora scentältet, mat- och försäljningsstånd

 Chill på stenhögen med lite kända besökare
 Festivalmonstren


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)