onsdag 3 augusti 2011

Tiden som försvann

Även denna dagen har spenderats vid stranden, men det blev ju inte alls samma värme som det var igår.. Men badade det gjorde jag i alla fall! Imorgon blir det jobb igen, fast inte förrän på kvällen så förhoppningsvis blir det ett dopp imorgon igen - om vädret tillåter självklart!
Sen jag kom hem från stranden har jag suttit och lyssnat på musik som jag lyssnade jättemycket på förra året. Då hade jag ett ganska annorlunda liv. Verkligen annorlunda. Men det ändrades drastiskt i vintras. Inga detaljer, men det känns i alla fall konstigt att lyssna på den musiken för den påminner mig så mycket om den tiden som jag kallar den bästa i mitt liv... Tror att den förändringen gjorde att jag bestämde mig ganska direkt att jag vill flytta iväg, även bara för ett år, till USA och börja på nytt så att säga.

Jag sa att jag skulle lägga ut mer bilder från sommaren, men jag hann bara igenom studenten igår. Men har kommer de bilderna som jag tagit på naturen runt där jag bor:




  













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)