tisdag 2 augusti 2011

Heta sommarnätter

Till slut har nu det underbara vädret återvänt och playan väntar på mig! Har hela dagen legat vid sjön och bara göttat mig i solen. Dock har min gamla vän och följeslagare Herr iPod dött och kommer antagligen inte tillbaka. Den är i och för sig tre år, men ändå. Borde hålla längre tycker jag, eller?!

Tänkte slänga in en bildbomb från denna sommaren. I och med att jag inte haft någon dator har jag inte velat belasta päronens med mina bildinläggm, så den får komma nu istället:

Studenten 10 juni 2011

Signering i mössorna på studentfrukosten

"Håltimmen" mitt i det späckade studentschemat innehöll lite tal

Vissa i klassen taggade som man ska!

Parad mot Arena Skövde

Utspring!!

Mellanlandning hemma med mat och släkt

Andra sidan av min fina skylt

Promnight!

Emma, Jag och Ellen (plus dumma killar som förstör bilden)

Jag och min baldate Emil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)