fredag 21 september 2012

Dag 11

Har fortfarande hemlängtan, hade jag kunnat hade jag satt mig på ett flyg hem redan idag. Mitt problem är att jag har inte roligt när jag jobbar. Orkar inte vara ständigt glad nio timmar om dagen. Det enda man ser fram emot på dagen är kvällarna, den tiden på dygnet jag känner mig mest tillfreds. Alltså när barnen sover..
Vet inte vad jag ska göra liksom. Idag när vi skulle gå ut började det spöregna så fort vi klev ut genom dörren, så det var bara att vända och gå upp i lägenheten igen.

Ska baka i eftermiddag och står just nu och lagar lunch (pannkakor). Pojken är väldigt kräsen så kan ty inte göra någon rolig mat alls. Har hittat familjen iPod och har den i en högtalare som ser ut som en gris. Vi ska baka cupcakes. Får väl se hur detta slutar!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)