måndag 10 september 2012

Framme på hotellet

Ligger i min egen King Size-bed på Sheraton Hotel i Stamford, CT. Orientation börjar imorgon 7 am så ska försöka sova om bara en liten stund. Har dygnat (varit vaken i ett dygn) plus en timme.

Morgondagen består mest av information om allt och inget. Får lite fritid mitt på dagen och på kvällen. Jag och Casandra har redan checkat in Target och inser att jag kommer lägga en hel del pengar på det stället! På onsdag kväll blir det New York City Tour. Fick se en liten glimt av staden när vi åkte till hotellet, blev helt hänförd när man såg all dimma liggandes runt om. Wow. Kommer bli häftigt att få se allt sen :)

Nu har den sista tjejen som ska sova i vårat rum kommit så ska släcka ner och försöka få lite sömn i mig nu.


1 kommentar:

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)