torsdag 6 september 2012

Ready Steady Go

Jaha, är helt färdig för att åka (bortsett från packningen, kommer aldrig att få tummen ur det berömda hålet och packa klart känns det som..). Fick mitt pass och visum från ambassaden igår plus att det internationella körkortet droppade ner i lådan samtidigt. Idag fick jag min dator, tack och lov. I tisdags förra veckan la min dator, ett år gammal, bara av när jag kikade på film. Panik fick jag och beställde ny från NetOnNet i express fart och nu är den här. Phww..

I morgon kommer moster och morbror och säger bye bye, de åker utomlands på lördag och kan inte vara med på kalaset. Blir lite Skövde med mamma också och inhandla lite mat och dylikt.

Ciao Ciao 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)