fredag 14 september 2012

Hos familjen

Jag mår lever och mår bra. Har en lite släng av hemlängtan redan faktiskt. Ska Skype med mor och far snart, men ändå. Min värdfamilj är jättesöt. Pojken är lite busig nu, men det är ju för att jag dykt upp och så.. Flickan är gudomlig. Älskar bebisar och hon är så fin! Vi har lite nap time i lägenheten nu efter en sväng till Andersonville, det svenska kvarteret, och lite lunch. Är alla ganska trötta. Ikväll tror jag att vi skulle åka och handla lite, men vi får väl se. Pappan skulle vara hemma på måndag så min första arbetsdag blir nog inte förren på tisdag antagligen.

Kan inte fatta att jag är här. Fattar ingenting typ. Känns så konstigt att kunna tänka att om ett år är jag fortfarande här! Fast då har jag slutat jobba och min resemånad startar. Shit.

Ska försöka slumra lite nu innan päronen ringar.

Puss!

2 kommentarer:

  1. Skönt att höra att det är bra! Hemlängtan kommer och går!! Bra med Skype! På "min" tid fick man skriva brev :/ Ha ha!
    Ta hand om dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att allt är bra och att du trivs i familjen. Har tänkt mycket på dig i veckan. kramar kina

    SvaraRadera

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)