onsdag 24 oktober 2012

Last day in paradise

Idag är det i alla fall paradiset här. Det är 25 härliga grader och strålande sol. Åkte in till downtown vid 10 am för att fika hemma hos Olivia och säga hej då. Sen blev det visst en fika med Josefine och Fanny på Starbucks också, och ett hej då. Alltid tråkigt att säga hej då, men det är ju jag som valt det. Hände inte så mycket mer den här förmiddagen. Nu har jag precis pratat med mor och far på Skype och checkat så att allt stämmer tills på fredag då de ska hämta upp mig på Landvetter. Ikväll, när nya au pairen slutat, ska vi två åka in till downtown så att hon vet vilken buss hon ska ta oså.
Känns väldigt konstigt att detta är sista dagen. Chicago levererar ju verkligen med väder och allt. Imorgon blir det taxi till O'Hare Airport vid 12.15 och sedan lyfter jag hem mot Sverige. Blir skönt!
So long America, see you soon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har ni frågar är det bara att ställa dem och övriga kommentarer är varmt välkomna. Skriv gärna er email-adress så kan jag svara till den om ni vill :)